Infolinia: 505 397 196
Na skróty
Jak anulować zamówienie?
Procedura:
- Prosimy o przesłani wiadomości o anulowaniu zamówienia podając jego numer na adres e-mail sklep@ziiz.pl
- Użytkownicy posiadający konto mogą anulować zamówienie w sekcji Zamówienia i wybierając opcję ANULUJ.
Zwrot należności:
- Po dokonanej płatności, należność zostanie zwrócona zgodnie z wybraną formą płatności przy składanym zamówieniu.
Ważne:
- Prosimy pamiętać, że anulowanie zamówienia możliwe jest na wczesnym etapie realizacji zamówienia.
- Po wysłaniu zamówienia anulowanie będzie niemożliwe.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Jak zmodyfikować zamówienie?
Procedura:
- W przypadku chęci dokonania zmiany w zamówieniu (produkty / dane do wysyłki / dane do faktury), prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@ziiz.pl podając numeru zamówienia oraz informacje o zakresie zmian.
Ważne:
- Prosimy pamiętać, że modyfikacja zamówienia możliwa jest na wczesnym etapie realizacji zamówienia.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić na kilka sposobów:
- W wiadomości e-mail, która została wysłana na podany adres e-mail podczas skłania zamówienia. Po zmianie statusu przez osobę realizującą Twoje zamówienie, otrzymasz nową wiadomość. Jeśli jej nie widzisz, to prosimy o sprawdzenie folderu „spam”.
- Na stronie Status zamówienia podając numer zamówienia oraz adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
- Klienci posiadający Konto mogą sprawdzić jego status po zalogowaniu w zakładce Zamówienia na koncie użytkownika.
- Wysyłając do nas e-mail na sklep@ziiz.pl lub kontaktując się z nami telefonicznie 505 397 196 podając numer zamówienia.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Jak skorzystać z kodu rabatowego?
Kupon rabatowy można podać w jednym z dwóch poniższych miejsc:
- Na stronie Koszyka należy podać kod rabatowy w polu „Wpisz kupon rabatowy” i kliknąć na przycisk „Zastosuj kupon”.
- Na stronie Zamówienia należy kliknąć na link „Kliknij, aby wprowadzić kod”, podać kod rabatowy w polu „Kod rabatowy” i kliknąć na przycisk „Zastosuj kupon”.
Niedziałający kod rabatowy:
- Prosimy sprawdzić, czy podany kod jest bez „literówek” i „pustych spacji” oraz z zachowaniem tej samej wielkości liter.
- Prosimy pamiętać, że niektóre kody rabatowe mogą nie działać z powodów, np.:
- Był to kod jednorazowego użytku i został wykorzystany więcej niż raz;
- Wygasła jego ważność;
- Nie łączy się z innymi rabatami / promocjami;
- Obowiązuje wyłącznie na daną kategorię lub produkty.
W razie problemów / pytań skontaktuj się z nami.
Jak otrzymać fakturę do zamówienia?
Przy składaniu zamówienia:
- W celu otrzymania faktury na firmę, prosimy przy składaniu zamówienia o uzupełnienie w sekcji „Dane płatności” dodatkowych dwóch pól: „Nazwa firmy” oraz „NIP”. Prosimy upewnić się, że podane dane są prawidłowe.
- By otrzymać paczkę na inny adres niż dane do faktury, prosimy przy składaniu zamówienia o zaznaczenie pola „Wysłać na inny adres?” i podanie w tym miejscu danych do wysyłki zamówienia.
Po złożeniu zamówienia:
- Prosimy o szybkie przesłanie wiadomości e-mail na adres sklep@ziiz.pl podając Numer zamówienia oraz dane do faktury:
- Nazwę firmy
- Adres firmy
- NIP
Otrzymanie faktury:
- Faktura w formie elektronicznej zostanie wysłania po zakończeniu realizacji zamówienia na podany e-mail w zamówieniu.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Jakie są metody dostawy?
Jaki jest koszt dostawy?
SPOSÓB DOSTAWY | FORMA PŁATNOŚĆ | KOSZT DOSTAWY |
---|---|---|
Paczkomat InPost |
Przedpłata (Przelewy24, Blik, Karta płatnicza, Przelew bankowy) |
0 zł (od 149 zł) |
Paczkomat InPost |
Przedpłata (Przelewy24, Blik, Karta płatnicza, Przelew bankowy) |
8,99 zł (poniżej 149 zł) |
Kurier DPD |
Przedpłata (Przelewy24, Blik, Karta płatnicza, Przelew bankowy) |
13 zł |
Kurier DPD pobranie |
Pobranie (Za pobraniem) |
19 zł |
Przy zamówieniach o wartości powyżej 149 zł można skorzystać z darmowej dostawy przez Paczkomat InPost.
Więcej informacji w zakładce Dostawa.
Jaki jest czas dostawy?
Na czas dostawy składa się:
- Dostępność – przy każdym produkcie znajdziesz informacje o jego dostępności oraz planowanym terminie jego wysyłki.
- Forma płatności – wybierając płatność „Za pobraniem” lub szybkie płatności elektroniczne (Przelewy24, Blik, Karta płatnicza) możemy od razu rozpocząć realizację Twojego zamówienia.
- Przelew na konto – przy wyborze tej formy płatności prosimy pamiętać, że zamówienie będzie mogło być realizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie (ok. 1-2 dni robocze).
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Jak zmienić adres dostawy?
Procedura:
- W przypadku chęci dokonania zmiany adresu zamówieniu, prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@ziiz.pl podając numeru zamówienia oraz nowy adres dostawy.
Ważne:
- Prosimy pamiętać, że zmiana adresu zamówienia możliwa jest na wczesnym etapie realizacji zamówienia.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Czy wysyłacie na za granicę?
Obecnie nie wysyłamy na za granicę.
Skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy możliwość wysyłki na wskazany zagraniczny adres i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Jakie są metody płatności?
Udostępniamy bezpiecznie i wygodne płatności:
- Blik (płatności mobilne)
- Przelewy24 (e-płatności online / internetowe)
- Karta płatnicza (MasterCard / Visa)
- Przelew bankowy
- Za pobraniem
Więcej informacji w zakładce Płatność.
Czy mogę zapłacić przelewem online?
Tak, możesz zapłacić przelew online (internetowym) przez Przelewy24.
Więcej informacji w zakładce Płatność.
Czy mogę zapłacić przez Blik?
Tak, możesz zapłacić przez płatność Blik – płatność mobilna dokonywana błyskawicznie przez system Przelewy24.
Więcej informacji w zakładce Płatność.
Czy mogę zapłacić kartą płatniczą?
Tak, możesz zapłacić kartą płatniczą (MasterCard / Visa) – płatność dokonywana błyskawicznie przez system Przelewy24.
Więcej informacji w zakładce Płatność.
Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?
Tak, możesz zapłacić gotówką (za pobraniem) przy odbiorze przesyłki od kuriera.
Więcej informacji w zakładce Płatność.
Jak dokonać zwrotu?
Procedura zwrotu:
- Zwrot należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza zwrotu pocztą elektroniczną na adres sklep@ziiz.pl lub pocztą polską na adres sklepu.
- Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres sklepu.
Adres sklepu (do zwrotu):
- Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.
Informacje dodatkowe:
- Możliwość zwrotu przysługuje 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Kliknij w poniższy link, aby pobrać formularz zwrotu:
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Na jaki adres należy wysłać produkt?
Adres sklepu (do zwrotu):
- Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.
Dodatkowe informacje:
- Do rozpatrzenia zwrotu wymagany jest formularz zwrotu.
- Formularz zwrotu może być wcześniej wysłany na e-mail sklep@ziiz.pl.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Ile czasu mam na zwrot produktu?
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni liczonym od momentu otrzymania produktów.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Po jakim czasie zwracane są środki?
Środki zwracane są w terminie 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.
Należność zwracana jest na rachunek bankowy podany w formularzu zwrotu.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Jak dokonać reklamacji?
Procedura reklamacji:
- Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać na adres sklepu wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem pocztą elektroniczną na adres e-mail sklep@ziiz.pl
- Przy wysyłce reklamowy towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres sklepu.
Adres sklepu (do reklamacji):
- Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.
Informacje dodatkowe:
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Gdzie znajdę formularz reklamacji?
Kliknij w poniższy link, aby pobrać formularz reklamacji:
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Na jaki adres należy wysłać produkty?
Adres sklepu (do reklamacji):
- Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.
Dodatkowe informacje:
- Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest formularz reklamacji.
- Formularz reklamacji może być wcześniej wysłany na e-mail sklep@ziiz.pl.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Ile czasu rozpatrywana jest reklamacja?
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dostarczenia zgłoszenia (z dołączonym formularzem reklamacji) na adres:
- E-mail sklep@ziiz.pl
- Siedziby sklepu Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Po jakim czasie zwracane są środki?
Środki zwracane są w terminie 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Należność zwracana jest na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacji.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Jak założyć konto?
By utworzyć konto:
- Wejdź na stronę Moje konto, kliknij w link „Utwórz konto” i w polu „Adres email” wpisz swój adres e-mail. Wygenerowane hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mail. Będziesz mógł je zmienić po pierwszym zalogowaniu się na swoje konto.
Informacje dodatkowe:
- Możesz także wykorzystać swoje konto na Facebook lub konto Google, by za ich pomocą utworzyć konto na ZiiZ.
- By szybciej przejść do strony „Moje konto”, możesz kliknąć na ikonkę znajdującą się w prawym górnym rogu .
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Jak się zalogować?
By się zalogować:
- Wejdź na stronę Moje konto i wpisz swój „Adres email” oraz „Hasło”.
Informacje dodatkowe:
- Możesz zapamiętać swoje logowanie poprzez zaznaczenie pola „Zapamiętaj” podczas logowania.
- By szybciej przejść do strony „Moje konto”, możesz kliknąć na ikonkę znajdującą się w prawym górnym rogu .
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Jak odzyskać hasło?
By odzyskać hasło:
- Wejdź na stronę Odzyskiwanie hasła, wpisz swój „Adres email” i kliknij na przycisk „Zresetuj hasło”. Postępuj zgodnie z instrukcjami wysłanymi na Twoją pocztę e-mail.
Informacje dodatkowe:
- Hasło możesz zmienić po zalogowaniu się na konto w: Moje konto > Szczegóły konta w sekcji Zmiana hasła.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Jak zmienić adresu?
By zmienić adres:
- Zaloguj się na konto i wejdź na stronę Edytuj adres.
Informacje dodatkowe:
- Po zalogowaniu na konto w sekcji: Moje konto > Adres będziesz mógł ustawić: adres rozliczeniowy (dane do faktury) oraz inny adres do wysyłki.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Co daje konto użytkownika?
Konto użytkownika pozwala na:
- Dostęp do historii zamówień;
- Dostęp do śledzenia statusu zamówienia z poziomu konta;
- Możliwość anulowania zamówienia z poziomu konta;
- Zapamiętany adresy dostawy – brak konieczności jego uzupełniania;
- Zapamiętany adres rozliczeniowy (dane do faktury).
W razie pytań skontaktuj się z nami.