Jak anulować zamówienie?

Procedura:

  • Prosimy o przesłani wiadomości o anulowaniu zamówienia podając jego numer na adres e-mail sklep@ziiz.pl
  • Użytkownicy posiadający konto mogą anulować zamówienie w sekcji Zamówienia i wybierając opcję ANULUJ.

Zwrot należności:

  • Po dokonanej płatności, należność zostanie zwrócona zgodnie z wybraną formą płatności przy składanym zamówieniu.

Ważne:

  • Prosimy pamiętać, że anulowanie zamówienia możliwe jest na wczesnym etapie realizacji zamówienia.
  • Po wysłaniu zamówienia anulowanie będzie niemożliwe.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak zmodyfikować zamówienie?

Procedura:

  • W przypadku chęci dokonania zmiany w zamówieniu (produkty / dane do wysyłki / dane do faktury), prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@ziiz.pl podając numeru zamówienia oraz informacje o zakresie zmian.

Ważne:

  • Prosimy pamiętać, że modyfikacja zamówienia możliwa jest na wczesnym etapie realizacji zamówienia.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić na kilka sposobów:

  • W wiadomości e-mail, która została wysłana na podany adres e-mail podczas skłania zamówienia. Po zmianie statusu przez osobę realizującą Twoje zamówienie, otrzymasz nową wiadomość. Jeśli jej nie widzisz, to prosimy o sprawdzenie folderu „spam”.
  • Na stronie Status zamówienia podając numer zamówienia oraz adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
  • Klienci posiadający Konto mogą sprawdzić jego status po zalogowaniu w zakładce Zamówienia na koncie użytkownika.
  • Wysyłając do nas e-mail na sklep@ziiz.pl lub kontaktując się z nami telefonicznie 505 397 196 podając numer zamówienia.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak skorzystać z kodu rabatowego?

Kupon rabatowy można podać w jednym z dwóch poniższych miejsc:

  • Na stronie Koszyka należy podać kod rabatowy w polu „Wpisz kupon rabatowy” i kliknąć na przycisk „Zastosuj kupon”.
  • Na stronie Zamówienia należy kliknąć na link „Kliknij, aby wprowadzić kod”, podać kod rabatowy w polu „Kod rabatowy” i kliknąć na przycisk „Zastosuj kupon”.

Niedziałający kod rabatowy:

  • Prosimy sprawdzić, czy podany kod jest bez „literówek” i „pustych spacji” oraz z zachowaniem tej samej wielkości liter.
  • Prosimy pamiętać, że niektóre kody rabatowe mogą nie działać z powodów, np.:
    • Był to kod jednorazowego użytku i został wykorzystany więcej niż raz;
    • Wygasła jego ważność;
    • Nie łączy się z innymi rabatami / promocjami;
    • Obowiązuje wyłącznie na daną kategorię lub produkty.

W razie problemów / pytań skontaktuj się z nami.

Jak otrzymać fakturę do zamówienia?

Przy składaniu zamówienia:

  • W celu otrzymania faktury na firmę, prosimy przy składaniu zamówienia o uzupełnienie w sekcji „Dane płatności” dodatkowych dwóch pól: „Nazwa firmy” oraz „NIP”. Prosimy upewnić się, że podane dane są prawidłowe.
  • By otrzymać paczkę na inny adres niż dane do faktury, prosimy przy składaniu zamówienia o zaznaczenie pola „Wysłać na inny adres?” i podanie w tym miejscu danych do wysyłki zamówienia.

Po złożeniu zamówienia:

  • Prosimy o szybkie przesłanie wiadomości e-mail na adres sklep@ziiz.pl podając Numer zamówienia oraz dane do faktury:
    • Nazwę firmy
    • Adres firmy
    • NIP

Otrzymanie faktury:

  • Faktura w formie elektronicznej zostanie wysłania po zakończeniu realizacji zamówienia na podany e-mail w zamówieniu.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jakie są metody dostawy?

Przesyłki wysyłamy przez:

  • Paczkomat InPost
  • Kurier DPD

Więcej informacji w zakładce Dostawa.

Jaki jest koszt dostawy?

SPOSÓB DOSTAWY FORMA PŁATNOŚĆ KOSZT DOSTAWY

Paczkomat InPost
Przedpłata
(Przelewy24, Blik, Karta płatnicza, Przelew bankowy)
0 zł
(od 149 zł)

Paczkomat InPost
Przedpłata
(Przelewy24, Blik, Karta płatnicza, Przelew bankowy)
8,99 zł
(poniżej 149 zł)

Kurier DPD
Przedpłata
(Przelewy24, Blik, Karta płatnicza, Przelew bankowy)
13 zł

Kurier DPD pobranie
Pobranie
(Za pobraniem)
19 zł

Przy zamówieniach o wartości powyżej 149 zł można skorzystać z darmowej dostawy przez Paczkomat InPost.

Więcej informacji w zakładce Dostawa.

Jaki jest czas dostawy?

Na czas dostawy składa się:

  • Dostępność – przy każdym produkcie znajdziesz informacje o jego dostępności oraz planowanym terminie jego wysyłki.
  • Forma płatności – wybierając płatność „Za pobraniem” lub szybkie płatności elektroniczne (Przelewy24, Blik, Karta płatnicza) możemy od razu rozpocząć realizację Twojego zamówienia.
    • Przelew na konto – przy wyborze tej formy płatności prosimy pamiętać, że zamówienie będzie mogło być realizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie (ok. 1-2 dni robocze).

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak zmienić adres dostawy?

Procedura:

  • W przypadku chęci dokonania zmiany adresu zamówieniu, prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@ziiz.pl podając numeru zamówienia oraz nowy adres dostawy.

Ważne:

  • Prosimy pamiętać, że zmiana adresu zamówienia możliwa jest na wczesnym etapie realizacji zamówienia.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Czy wysyłacie na za granicę?

Obecnie nie wysyłamy na za granicę.

Skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy możliwość wysyłki na wskazany zagraniczny adres i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.

Jakie są metody płatności?

Udostępniamy bezpiecznie i wygodne płatności:

  • Blik (płatności mobilne)
  • Przelewy24 (e-płatności online / internetowe)
  • Karta płatnicza (MasterCard / Visa)
  • Przelew bankowy
  • Za pobraniem

Więcej informacji w zakładce Płatność.

Czy mogę zapłacić przelewem online?

Tak, możesz zapłacić przelew online (internetowym) przez Przelewy24.

Więcej informacji w zakładce Płatność.

Czy mogę zapłacić przez Blik?

Tak, możesz zapłacić przez płatność Blik – płatność mobilna dokonywana błyskawicznie przez system Przelewy24.

Więcej informacji w zakładce Płatność.

Czy mogę zapłacić kartą płatniczą?

Tak, możesz zapłacić kartą płatniczą (MasterCard / Visa) – płatność dokonywana błyskawicznie przez system Przelewy24.

Więcej informacji w zakładce Płatność.

Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?

Tak, możesz zapłacić gotówką (za pobraniem) przy odbiorze przesyłki od kuriera.

Więcej informacji w zakładce Płatność.

Jak dokonać zwrotu?

Procedura zwrotu:

  1. Zwrot należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza zwrotu pocztą elektroniczną na adres sklep@ziiz.pl lub pocztą polską na adres sklepu.
  2. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres sklepu.

Adres sklepu (do zwrotu):

  • Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.

Informacje dodatkowe:

  • Możliwość zwrotu przysługuje 14 dni od momentu odebrania zamówienia.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Kliknij w poniższy link, aby pobrać formularz zwrotu:

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Na jaki adres należy wysłać produkt?

Adres sklepu (do zwrotu):

  • Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.

Dodatkowe informacje:

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Ile czasu mam na zwrot produktu?

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni liczonym od momentu otrzymania produktów.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Po jakim czasie zwracane są środki?

Środki zwracane są w terminie 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.

Należność zwracana jest na rachunek bankowy podany w formularzu zwrotu.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak dokonać reklamacji?

Procedura reklamacji:

  1. Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać na adres sklepu wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem pocztą elektroniczną na adres e-mail sklep@ziiz.pl
  2. Przy wysyłce reklamowy towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres sklepu.

Adres sklepu (do reklamacji):

  • Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.

Informacje dodatkowe:

  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Gdzie znajdę formularz reklamacji?

Kliknij w poniższy link, aby pobrać formularz reklamacji:

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Na jaki adres należy wysłać produkty?

Adres sklepu (do reklamacji):

  • Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.

Dodatkowe informacje:

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Ile czasu rozpatrywana jest reklamacja?

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dostarczenia zgłoszenia (z dołączonym formularzem reklamacji) na adres:

  • E-mail sklep@ziiz.pl
  • Siedziby sklepu Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Po jakim czasie zwracane są środki?

Środki zwracane są w terminie 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Należność zwracana jest na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacji.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak założyć konto?

By utworzyć konto:

  • Wejdź na stronę Moje konto, kliknij w link „Utwórz konto” i w polu „Adres email” wpisz swój adres e-mail. Wygenerowane hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mail. Będziesz mógł je zmienić po pierwszym zalogowaniu się na swoje konto.

Informacje dodatkowe:

  • Możesz także wykorzystać swoje konto na Facebook lub konto Google, by za ich pomocą utworzyć konto na ZiiZ.
  • By szybciej przejść do strony „Moje konto”, możesz kliknąć na ikonkę znajdującą się w prawym górnym rogu .

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak się zalogować?

By się zalogować:

  • Wejdź na stronę Moje konto i wpisz swój „Adres email” oraz „Hasło”.

Informacje dodatkowe:

  • Możesz zapamiętać swoje logowanie poprzez zaznaczenie pola „Zapamiętaj” podczas logowania.
  • By szybciej przejść do strony „Moje konto”, możesz kliknąć na ikonkę znajdującą się w prawym górnym rogu .

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak odzyskać hasło?

By odzyskać hasło:

  • Wejdź na stronę Odzyskiwanie hasła, wpisz swój „Adres email” i kliknij na przycisk „Zresetuj hasło”. Postępuj zgodnie z instrukcjami wysłanymi na Twoją pocztę e-mail.

Informacje dodatkowe:

  • Hasło możesz zmienić po zalogowaniu się na konto w: Moje konto > Szczegóły konta w sekcji Zmiana hasła.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Jak zmienić adresu?

By zmienić adres:

Informacje dodatkowe:

  • Po zalogowaniu na konto w sekcji: Moje konto > Adres będziesz mógł ustawić: adres rozliczeniowy (dane do faktury) oraz inny adres do wysyłki.

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Co daje konto użytkownika?

Konto użytkownika pozwala na:

  • Dostęp do historii zamówień;
  • Dostęp do śledzenia statusu zamówienia z poziomu konta;
  • Możliwość anulowania zamówienia z poziomu konta;
  • Zapamiętany adresy dostawy – brak konieczności jego uzupełniania;
  • Zapamiętany adres rozliczeniowy (dane do faktury).

W razie pytań skontaktuj się z nami.

Obsługa Klienta ZiiZ

PRZEMEK

PRZEMEK

Przyjmuje zamówienia

EWA

EWA

Przygotowuje przesyłki

PATRYK

PATRYK

Doradza i pomaga

KINGA

KINGA

Wysyła paczki

KRZYSIEK

KRZYSIEK

Obsługuje płatności

Zamknij Mój koszyk
Zamknij Ulubione
Ostatnio oglądane Close
Zamknij

Zamknij
Nawigacja
Kategorie