Formularz kontaktowy

    Odpowiedź na zapytanie otrzymasz na podany adres e-mail w korespondencji. Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z naszą Polityką Prywatności.


    Biuro obsługi Klienta

    Infolinia czynna pon.-pt.: 8.00-18.00

    Centrum pomocy

    Masz pytania lub potrzebujesz szybko informacji? Możesz skorzystać z naszego   centrum pomocy lub sprawdzić poniżej ważne informacje:

    DOSTAWA PŁATNOŚĆ KOSZT
    Paczkomat InPost Przedpłata 0 zł
    (przy zamówieniach od 149 zł)
    Paczkomat InPost Przedpłata 8,99 zł
    (przy zamówieniach do 149 zł)
    Kurier DPD Przedpłata 13 zł
    Kurier DPD pobranie Pobranie 19 zł

    Przy zamówieniach o wartości powyżej 149 zł można skorzystać z darmowej dostawy przez Paczkomat InPost.

    Więcej informacji na stronie Dostawa.

    Przesyłki wysyłamy przez:

    • Paczkomat InPost
    • Kurier DPD

    Więcej informacji na stronie Dostawa.

    Udostępniamy bezpiecznie i wygodne płatności:

    • Blik (płatności mobilne)
    • Przelewy24 (e-płatności online / internetowe)
    • Karta płatnicza (MasterCard / Visa)
    • Przelew bankowy
    • Za pobraniem

    Więcej informacji na stronie Płatność.

    Procedura zwrotu:

    1. Zwrot należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza zwrotu pocztą elektroniczną na adres sklep@ziiz.pl lub pocztą polską na adres sklepu.
    2. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres sklepu.

    Adres sklepu:

    • Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.

    Informacje dodatkowe:

    • Możliwość zwrotu przysługuje 14 dni od momentu odebrania zamówienia.

    W razie pytań skontaktuj się z nami.

    Procedura reklamacji:

    1. Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać na adres sklepu wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem pocztą elektroniczną na adres e-mail sklep@ziiz.pl
    2. Przy wysyłce reklamowy towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres sklepu.

    Adres sklepu:

    • Omea Krzysztof Jurkiewicz, ul. Jaworskiego 2E, 25-430 Kielce.

    Informacje dodatkowe:

    • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.

    W razie pytań skontaktuj się z nami.

    Zamknij Mój koszyk
    Zamknij Ulubione
    Close Ostatnio oglądane
    Zamknij
    Zamknij
    Kategorie